koncept i choreografia: Marta Ziółek
taniec i performans: Marina Colomina, Maria Peralta, Eva Susova, Lisa Vereertbrugghen, Marta Ziółek,
pomoc dramaturgiczna:Renée Copraij, Ola Maciejewska, Maria F. Scaroni
pomoc wizualna i zdjęcia: Katarzyna Szugajew
światła: Katinka Marac
kostiumy: Ceciilya Frupsiess
podziękowania: Katerina Bakatsaki, Jorge Goncalves, Bruno Listopad,
produkja: komuna //Warszawa,RE//MIX 2013
współpraca: Polish Institute of Music and Dance
muzyka: Gigliola Cinquetti – Non Ho L’eta
tekst: Carolee Schneemann
(fragmenty z:“Cezanne she was a great painter ,“Interior scroll”, “Meat Joy”)
Posłuchaj mnie Spójrz na to Nadążasz za mną To jest przyjemne Lubię to Ręce są brudne Ręce są czyste Ta serwetka jest brudna Mam to na skórze To przypomina mi Nigdy Cię nie zapomnę Jaka jest funkcja nosa Ta kobieta trzyma kwiat w swojej dłoni Ona wącha kwiat Niektóre kwiaty mają perfumy Przyjemnie pachną Inne kwiaty nie mają perfum To jest trawa Trawa nie ma perfum Ona dobrze pachnie Kwiaty dobrze pachną Tutaj są świnie
„Ciało Oko” to taneczna fikcja, gdzie doświadczenie tożsamości i performansu eksplorowane jest w konstrukcji malarskiej (choreografii). Cztery tancerki przemieszczają obszar obrazu z powierzchni, płótna malarskiego na trójwymiarową przestrzeń, gdzie obraz i zdarzenie mają miejsce. Ciało jest figurą, przedłużeniem obrazu. Obraz jest monstrum, które się porusza.